Sunday 5 February 2012

Konvoi Republic Custom Scooterist (RCS) Ke Port Dickson.



Ni mungkin akan menjadi logo group scooter kiteorang. 
Assalamualaikum, anda bersama saya lagi dalam rancangan eh eh macam host tv show pulak haha. Pada hari sabtu 4/2/2012 group yang aku baru join ni nama die Republick Costum Scooterist nama pun ada Scooterist konfem la ni group scooter tapi motor yang ber-gear pun boleh gak join tak ada salah nye haha hah berbalik kepada Sabtu 4/2/2012 hari tu or semalam group ni ada la buat 1st gathering bersama group SRF konvoi beramai ke Port Dickson, Negeri Sembilan. Memang best kiteorang semua selamat pergi ke sana dan selamat pulang ke rumah, Alhamdulillah. :) Sebenar nya aku tak tau nk cerita bagai mana tgk je la gambar eh hehehe. :) By the way aku ni guna motor Yamaha Ego S or "Red Ladybird" haha tu aku panggil motor ku yang tercinta. :) Meh tengok gambar meh. :) 




Haha nampak tu aku menguap ngantuk 2 jam atas motor haha.


Tu kita bersama otai SRF :)


Pergh ramai kan. Lagi ramai lagi best. :)

Tu dia abang hensem berkemeja dan ber-Oakley. :)

Haha best kan kiteorang berkonvoi ramai-ramai. Mula-mula aku ingat dalam 20 biji motor je semua sekali dah bergabung amek hah nak dekat 35 biji motor semuanye haha. Ni adalah 1st gathering untuk group aku tu Republic Custom Scooterist. Hehe harap next event pun ramai gak pergi nanti haha. Ni la masa nye aku nk tunjukkan "Red Ladybird" aku haha.

Tu la Red Ladybird aku hehe. WSS 419. Kalau jumpa hon la eh. :)
Harap korang enjoy dengan gambar-gambar ni nanti aku update kalau ada pape nk cakap haha. So kita berjumpa lagi di blog yang sama bersama saya Hizam Hafiz. Assalamualaikum dan salam satu Malaysia. Bubbye take care. :)