Sunday 8 April 2012

Dataran Shah Alam dan I-city, Shah Alam. :)

Ni la dia dekat I-city sorry ada kepala hahaha.



As-salam dan salam satu Malaysia. Haha bertemu la kita sekali lagi haha dah lama aku tak updated blog aku ni entah jadi ape entah haha dah bersarang kat sini haha okay okay aku updated ni nk cerita pasal konvoi sekali lagi tpi bukan dengan group RCS(Republic Custom Scooterist) tapi dengan Yamaha Ego Crew kira ni semua pengguna ego la haha but kalau motor lain nak join or nak meramaikan tak ada hal la boleh je join haha. :) hmm ni hah 7/4/2012 bersamaan hari Sabtu haha tu la masa kite-orang pergi jalan-jalan ke Dataran Shah Alam dan I-city haha best jugak la haha tapi alhamdulillah sebab kiteorang semua selamat pergi ke Shah Alam dan selamat pulang ke rumah bersama dengan motor yang tercinta. Aku biasalah dengan "The Red Ladybird" haha. Sebelum pergi ke Shah Alam tu kite-orang berkumpul kat KLCC haha even tak ramai sangat tapi kira okay la dalam 6 biji motor dari KLCC and dekat Shah Alam ada lagi 3 biji join kite-orang so semua nye 9 biji motor la haha kira okay la kan. Okay aku tak nak cerita banyak nanti jadi karangan spm pulak haha korang tengok la gambar ni okay? okay! haha.

Yang ni dekat Dataran Shah Alam :)







Meet my Red Ladybird hahaha :) 

Okay haha gambar dekat bawah ni korang mesti tau kan hahaha takkan tak tau kot haha ni dekat I-city, Shah Alam. Haha best juga la tempat dia tapi masa kiteorang pergi ada kenduri kahwin kaum India woo terbaik dooo haha but aku ni bukan nye racist sbb aku ni sokong 1Malaysia "No Racist". Haha memang kelakar la penuh dugaan nak datang sini haha :) btw memang Awesome! hahaha




Korang tau kan aku yang mana haha aku yang kemeja hitam tu. :) macam aaron aziz kan hahaha gurau je ni haha :)

Okay so harap kalau ada pembaca la kan haha korang tengok la tpi kalau korang pun guna scooter yamaha ego or scooter jenis lain nak join group kite-orang boleh je no problem haha ni dia group kita orang CLICK NI "Yamaha Ego Crew" tu group dekat Facebook korang just join je nanti ada la admin approve haha.
Okay takat ni je la eh nanti kalau aku rajin aku updated lagi blog ni hahah okay semoga kita bertemu la di hari dan waktu yang sama bersama eh eh macam pengacara tv pulak kan haha okay okay jumpa lagi.
Bubye as-salam jaga diri elok elok haha. Woot woot. :)

p/s: haha ingat kite-orang ni hanyalah budak scooter yang patuh dengan undang-undang jalan raya haha :)