Sunday 29 April 2012

Fc Barcelona tetap di hati ku.




Assalamualaikum dan salam satu malaysia. Haha lama dah aku tak updated blog ni kan haha so aku updated la hari ni haha nk buat macam mana sebab aku dah bosan so aku updated je la kan haha. Okay haha pelik tengok tajuk blog aku ni ? nak tau? haha korang tau tak UEFA CHAMPIONS LEAGE? alaaa kiteorang lelaki mesti la minat bola kan haha aku tengah patah seribu ni nak tau sebab ape? Sebab Fc Barcelona tak dapat pergi ke final untuk UEFA tahun ni. Mana tak nye kalah dengan chelsea tu siot betul hampeh punye chelsea haha tpi nak buat macam mana adat main bola mesti ada kalah dan menang kan? haha so aku redho je la tpi aku harap BAYERN MUNICH dapat kalah kan chelsea kat final nanti haha tunggu je la tau. haha. Tapi walaupun Barca tak dapat pergi final aku tetap akan jadi "Die Hard Fan" Fc Barcelona tau haha kipas susah mati Fc Barcelona haha sebab dari dulu aku minat team ni "The Best Team In The World" haha gempak kan Barcelona :) hee Tapi bayern munich pun antara team fav aku haha but no 1 is BARCA la haha Visca Barca !! So aku updated blog aku smpai sini je la haha dah tak tau nak tulis ape dah haha okay nanti kita jumpa lagi eh. :) hee bubye see ya assalamualaikum. :)





P/s: Barcelona tetap hebat tetap dan tetap hebat. :)