Thursday 15 December 2011

Greetings world.

Hello there.

Greeting and Assalamualaikum semua. Apa khabar? Sihat? Haha. Nampak nya sudah lama saya tak meng-updatekan blog saya ni. Nak tau kenapa? Sebab saya sibuk dengan assignment, belajar. Haha. Orang kate kalau nk berjaya tu belajar la sampai negeri Cina. Nak sampai macam mana Perlis pun tak pernah sampai lagi haha. Disebabkan dah lama tak update blog ni maka dengan ini saya mengisytiharkan bahawa... Eh kesitu pulak haha. Boleh jadi gila sebab lama tak update ni haha tak pe saya just nk ambil kesempatan ni untuk update je tpi tak tau nk cakap ape kan so saya merapu la haha. Okay lah daripada saya menjadi seperti orang gila baik saya berhenti di sini je la. Nanti-nanti la saya update haha lgi pun minggu depan ada final exam untuk kelas praktikal. Okay lah ye saya berhenti dekat sini jela tak payah pepanjang bukan ada pape pun betul tak. Haha okay bye see you soon and Assalamualaikum. :)

See you soon. :)